Pages

Tuesday 6 September 2016

ETIKA MEMBELI



Lumrah bila buat bisnes orang nak survey. Ana takde masalah nak bagi pendapat. Tapi pernah kena marah siap kena unfriend lagi haha.

Puncanya adalah sebab orang tu beli dengan orang lain lepas tu mintak jadual makan dengan Ana. Real reason tak bagi bukan lah kedekut ke apa tapi Ana tak nak kacau customer orang. Setiap SID ada cara masing2 untuk guide. Nanti kalau jadual Ana berbeza dengan SID yang asal tak ke memeningkan customer tu.

Memeningkan satu hal. Pastu boleh pulak nak compare kan kita dengan orang lain. Amboi amboii. Sejak dari haritu Ana serik. Pahit nak diceritakan sebenarnya tapi biarlah ia menjadi rahsia. 😊

Jadi uols, as customer please stick dengan SID yang anda dah pilih. Dan pastikan anda beli dengan SID yang berilmu bukan sebab nak murah. Teeeettttt 😁

*Sejukkan badan sket sambil minum performance drinks yang sedap ni 😊

#tsunamishaklee
#pts4kebaboom

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.


Untuk order klik sini :


Anda akan order DIRECT MELALUI E-SELL Shaklee



Untuk bantuan/info lanjut hubungi saya;


Farhana
013 3943209
Shaklee Independent Distributor (877478)
Fb personal Farhana Md Shah

No comments:

Post a Comment