Pages

Sunday 1 February 2015

Ostematrix Cinta Hati Saya Yang Pertama.

Ostematrix adalah produk Shaklee pertama yang saya cuba. Ingat lagi masa tu. Saya tengah sarat mengandungkan baby dara. Allah...rasa sakit sangat pinggang! Serius rasa nak nangis. Sakit sampai tak boleh nak tidur. Semua posisi tak selesa.
Then saya terbaca post dan testimoni tentang ostematrix di facebook. Ramai bagi good feedback cakap ostematrix ni best giller! Hilang lenguh2, sakit pinggang. Cramp kaki ketika hamil pun non hado. Dalam hati " Biar betik? Beza ke dengan susu yang aku minum selama ni?"
Disebabkan tak tahan sakit, saya tak fikir panjang. Terus order. Bila dapat terus amalkan. Alhamdulillah memang sangat berkesan pada saya dan mereka yang dah pernah cuba. No wonder ramaiiiiii ibu2 hamil dan menyusu serta warga emas sukakan ostematrix.
Apa beza ostematrix dengan susu lain?
Uniknya ostematrix ni ia ada kandungan magnesium dan vitamin D. Magnesium bantu merehatkan otot dan seimbangkan fungsi kalsium, manakala vitamin D membantu penyerapan kalsium dengan lebih baik.


Kalau anda/mak2 anda ada sakit2 sendi @ lenguh2 badan tu, ia adalah petanda tubuh kurang kalsium. Bukan ada benda menumpang tau hihi.
Bebaskan diri anda dari belenggu sakit sendi.
Jom ber ostematrix!
Sangat2 mudah nak amalkan. Telan aje. Tak perlu bancuh.
Yang tak lalu minum susu, ostematrix adalah pilihan terbaik untuk anda smile emoticon
Promo hoiii bulan ni.
Saya suka gilak! Hihi
Buy 6 Free 1
Twins Pack
Lai lai lai.
    

                                     * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.





2 Cara untuk dapatkan produk :



1 ) Anda order DIRECT MELALUI E-SELL Shaklee.

Untuk order klik sini :


ATAU

2)  Hubungi saya  :

Farhana
Call/Sms/WhatsApp 013 3943209 
Shaklee Independent Distributor (877478)
Fb personal Farhana Md Shah
Fb page Online Vita Shop

No comments:

Post a Comment